loading...
اس ام اس |هانا اس ام اس
mohsen بازدید : 31 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (3)

Love Sms Yekdost.ir

اس ام اس جدید عاشقانه خرداد ۹۳

 

سری جدید اس ام اس های جدید عاشقانه خرداد ۹۳ در سایت تفریحی یک دوست جمع آوری شده است .

غازدیـــوانگــﮯ استــــ ایـטּ گــونــﮧ ڪﮧ
مـטּ میخواهــــم هــــرنفـــس بوسیـــدטּ لــ♥ـب هاﮮ تــــــورا
زاده شـــدنم مــگـر براﮮ همـیــن نـــبوده اســتـــــ ــــ ؟!
::

اس ام اس
::
گفتم : هستی ؟
گفت : هستم .
اما نبود …
کاش می دانست تمام هستی ام را پای نیستی اش ریخته بودم .
::
::
من می دانم…
جنگ جهانی سوم بر سر تو خواهد بود…
::

اس ام اس جدید
::
مردان واقعى وفادارند…
اونا وقت ندارن دنبال زن دیگرى بگردند…
چون مشغول پیدا کردن راهاى دیگرى براى دوستداشتن شریک زندگیشونند..
::
::
مراقب من باش!
از من فقط تو مانده‌ای . . .
::

اس ام اس عاشقانه
::
هـِــــــی تو فلانیـــــی !
اون روزایی که میبنَمـــت ..
با بـــــــــودنُ و دیدنِت
نــــــــــفَسم میگیره …!
و اون روزایــــــی که نیســـــــــتی؛
دِلـــــــــــــــم !!!
امـــــــا تو باش ، فقط باش .
::
::
میدونی جنتلمن واقعی کیه؟؟
اونی که حسادت بقیه زنا رو نسبت به همسرش تحریک کنه
نه اینکه حسادت همسرشو نسبت به بقیه زنا تحریک کنه.
::

اس ام اس جدید عاشقانه
::
گاهی دلم . . .
تفریح ناســـــــــالم میــــــــــــخواهد!!
مثل فـــــــــکر کردن به ” تــــــــــــــو ” . . .
::
::
دستانم انقدر بزرگ نیست که چرخ دنیارا به کامتان بچرخانم…اما یکی است که بر همه چیز تواناست از او تمنای لحظه های زیبا برایتان دارم…
::
::
در یادم همیشه یادت به سبزی بهار تازه می ماند
به افتخار همه اونایی که مث من دلش برای همه زندگیش تنگ شده
::
::
+ شمــــا
در حـــریم کدام گل ،
گلاب شدی …
جناب عشق ؟!
::
::
♪ღ عاشــ♥ــ ـق تـر میشوم!
وقتی شانــه هایت ،
مردانــه آغــ♥ ــوش می شوند برای غصه هایم ♪ღ
::
::
همیشه هستی….
همین نزدیکی!
جایی میان دلم و یادم
اما……
دیدنت چیز دیگریست…..!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هاله در تاریخ 1393/05/17 و 3:31 دقیقه ارسال شده است

محسننننننن خییییییییییییلیییییییییی نااااااااااااامردییییییییییییییییی

این نظر توسط هانا در تاریخ 1393/04/16 و 12:43 دقیقه ارسال شده است

3562شکلکوبت عالیه

این نظر توسط هانا در تاریخ 1393/04/16 و 12:36 دقیقه ارسال شده است

دستت درد نکنه نفسمشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
هانا اس ام اس , اس ام اس هانا,هانا,sms hana,اس ام اس جدید,,اس ام اس شب گپ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 527
  • بازدید کلی : 5,919