loading...
اس ام اس |هانا اس ام اس
mohsen بازدید : 106 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (2)

اس ام اس های جدید اردبیهشت 93,پیامک جدید عاشقانه,اسمس جدید عاشقانه,پیامک اردیبهشت 93

دلناز اس ام اس

تمام فکر و ذکرم این بود که وقتی قلبم را میشکنی دستت را نَبُری.
.
.
پیانواَت را از طبقه آخر یک آسمان خراش پرت کن پایین !
دیدی ؟
امروز من اینگونه شکستم !
.
دلناز اس ام اس
.
تقدیر من خط خوردگی دارد
کاتب دودل بوده انگار …
.
دلناز اس ام اس
.
کاش توی این جاده تابلویی نصب میشد برای دلخوشی ام : تو ، دو کیلومتر !
.
.
بهار بی تو یعنی پاییز ، تقویم به گور پدرش می خندد !

بقیه در لینک مطلب….


.
.
کلمات جای خالی هیچکس را پر نمیکنند.
.
.
گفت دوستت دارم
گفتم دوستت ندارم
این دروغ به آن دروغ در …
.
دلناز اس ام اس
.
این کلمات مانند موریانه هایی تمام میکنند روزی مرا !
.
.
یک متن ساده را صدبار می خوانم و هیچی نمی فهمم ازش !
نگو که رفتنت عوارضی نداشت …
.
.
با دیدنت متولد شدم و با رفتنت مُردم
به تاریخ های روی سنگ قبرم اعتنایی نکن ؛ این اعداد ، فرضی است !
.
.
ندیده ای ؟
همان انگشت که “ماه” را نشان میداد ، “ماشه” را کشید.
.
.
همه چیز در زندگی عادت می شود
مانده ام چرا رفتنت این قانون را نمی پذیرد ؟!
.
دلناز اس ام اس
.
من که می دانم به کودکی هم اگر برگردم ، تو همان شیشه ی شیر گمشده ام میشوی !
.
.
مرا سالها پیش کشتند اما تو دنبال قاتلانم نگرد
میترسم به اسم خودت هم برسی …
.
.
آنقدر منتظر پیامی از تو بودم که یعقوب نبی گفت : بابا تو دیگه کی هستی ؟!
.
.
چقدر لباس سیاه به تو می آید !!!
اگر می دانستم ، زودتر می مردم.
.
دلناز اس ام اس
.
مواظب باش
با صدایش اگر دلت لرزیذ
اگر از بدیهایش فرار نکردی
دیگر تمام است
فاتحه ی روزهای خوشت را بخوان…
.
.
تأخیرم را ببخش ؛ مُرده پرواز نمی کند !
.
.
آدمهای شکسته دو دسته اند :
آنهایی که یهویی از دست یک نفر افتاده اندآنهایی که یواش یواش از دست همه ترک برداشته اند.
.
دلناز اس ام اس
.
بی تو
خانه ام را
شناسنامه ام را
گهواره ام را پیدا نمی کنم
بگذار گورم را هم گم کنم !
.
.
زندگی تمامش خطای دید است
من فقط تو را می بینم و تو فقط من را نمی بینی !
.
.
نبودن هایت را با خیال بودنت به هم بافته ام
چه سنگین شده این شال گردن
دارد بغضم را در گلو خفه میکند !
.
دلناز اس ام اس
.
این روزها نقطه ها هم برایم ناز می کنند
دیگر دستم به سه نقطه ها نمی رود وقتی معنایش را “هیچکس” نمی فهمد !
.
.
همه چیز داشت خوب پیش میرفت ، تا اینکه بزرگ شدیم !
.
.
خدایا گناهم را نمی دانم
تقاصم را سبک تر کن !
.
.
زندگی را چندان جدی نگیرید ؛ تا بحال کسی از آن زنده بیرون نیامده !
.
.
بیچاره گل فروش ، تنها کسی است که وقتی با گل وارد خانه می شود ، همه غمگین می شوند !
.
.
سالهاست قصه ی خوابیدن وجدان ها ، روی اصحاب کهف را هم کم کرده است !
.
.
به سلامتی اونی که نگفت با بقیه فرق داره ، ثابت کرد !
.
.
کوچه های قدیمی را باریک می ساختند تا آدما به هم نزدیک تر شوند حتی در یک گُذر …
اکنون چقدر آواره ایم در این همه اتوبان سرد ؟!!!
.
.
ریاضی به نابودی می رفت اگر که مسئله ها عاشقانه حل می شدند !
.
.
ناامیدترین ها همان کسانی هستند که روزی بیشترین امید را داشتند.
.
.
زنها تا وقتی عاشق نشده اند بهترین روانکاوها هستند ولی وقتی عاشق میشوند تبدیل میشوند به بهترین بیماران روانی !
.
.
ما همه معتاد همیم ، خیال می کنیم عاشقیم !
.
.
هستم
هستی
اون لعنتی هم هست !
.
.
اونی که فکر میکردم باهاش دنیامو میسازم ، همین دنیایی هم که داشتمو زد خراب کرد !
.
.
مزاحم آدمی که مشغول فراموش کردن است نشوید
هیچ قاتلی دوست ندارد هنگام کشتن ، کسی مزاحمش شود !
.
.
از امشب هرشب قلاده سگ ها را باز خواهم کرد
دیگر در حوالی قلب من پرسه نزن !
.
.
حرف از صداقت که می شود ، فاتحه نثار تو می کنند !
.
.
مشکی پوش خواهم شد تا یادم نرود اگر برگشتی بترسم از مرده ای که زنده شده ؛ زیرا که خودم کشتمت در ذهنم !
.
.
آدم فهمیده ای بود
خوب می دانست کجاها خودش را به نفهمی بزند !
.
.
به بعضی ها باید گفت :
ﺻﺪﺍ ، ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ ، ﺣﺮکت ، گم شو !
.
.
من عشقی داشتم
آن را با خود به گور می برم
لطفا آنجا تنهایمان بگذارید !
.
.
حالم را پرسید ، گفتم خوبم !
خوشحال بود ، گفت فردا عروس میشم ، خندیدم و گفتم مبارکه !
گفت : خوشحال شدی ؟ بازم فقط خندیدم و گفتم : خیلی !
هیچوقت پشت گوشی متوجه صدای لرزونم و بغضی که داشتم نمیشد !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هانا1 در تاریخ 1393/05/16 و 10:50 دقیقه ارسال شده است

منم دلم خوشه میگم وبلاگ دارم بابا تو دیگه کی هستی عااااالی نفسمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ♥سمانه♥ در تاریخ 1393/04/16 و 11:28 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم وب خيلي باحالي دارييييييييييييييييشکلکشکلکشکلک
خخخخخخخخخ


کد امنیتی رفرش
درباره ما
هانا اس ام اس , اس ام اس هانا,هانا,sms hana,اس ام اس جدید,,اس ام اس شب گپ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 535
  • بازدید کلی : 5,927