loading...
اس ام اس |هانا اس ام اس
mohsen بازدید : 4 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)





با همه چشم انتظاری ، با پیامت دل خوشم

ای قرار بیقراری ساحل آرامشم

گاه گاهی پر بزن در خلوت تنهاییم

تا ببینی در فراقت من چه رنجی میکشم
.
.
.
اون منم که عاشقونه شعر چشماتو میگفتم

هنوزم خیس میشه چشمام وقتی یاد تو می افتم

هنوزم میای تو خوابم تو شبای پر ستاره

هنوزم میگم خدایا کاشکی برگرده دوباره
.
.
.
ای صبا با تو چه گفتند که خاموش شدی

چه شرابی به تو دادند که مدهوش شدی

تو که آتشکده عشق و محبت بودی

چه بلا رفت که خاکستر خاموش شدی
.
.
.
جدا موندن از کسی که دوستش داری فرقی بامردن نداره

پس عمری که بی تو میگذرد مرگی است به نام زندگی
.
.
.
آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت

که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف

و من از دور ببینم که پر از لبخند است چشم و دنیا و دلت
.
.
.
باغبانی پیرم ، که به غیر از گلها از همه دلگیرم

کوله ام غرق غم است ، آدم خوب کم است

عده ای بی خبرند ، عده ای کور و کرند

اندکی هم پکرند و میان رفقا ، عده ای همچو شما تاج سرند!
.
.
.

ارادتمند کسانی هستیم که تو خاطرمون ابدی هستند

و تو خاطرشون عددی نیستیم
.
.
.
سکوتی بود بر قلبم که با آن میزدم فریاد

اگر از شهر غم رفتی مرا هرگز مبر از یاد
.
.
.
گمم نکن …

در گوشه ای از حافظه ات آرام مینشینم ، فقط بگذار بمانم . . .
.
.
.
میروم تا در آغوش خاک قرار گیرم

و تمام خاطراتمان را به خاک بسپارم

چون دیگر بعد تو پناهی بهتر از آغوش خاک ندارم
.
.
.
کی من خلاص میشوم از انتظار تو ؟

کی میرسد بمقصد دل این قطار تو ؟

خواهد رسید فصل بهاری که میشود

آرام تکیه کرد و رها شد کنار تو
.
.
.
گرچه آلوده دنیای غریبم اما

سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم

دل من عاطفه را میفهمد ، من به خود میبالم

با کسی سبزتر از عشق ارادت دارم
.
.
.

در دوری لذتی است که در با هم بودن نیست

چون در با هم بودن ترس از فراق است و در دوری شوق دیدار

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
هانا اس ام اس , اس ام اس هانا,هانا,sms hana,اس ام اس جدید,,اس ام اس شب گپ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 592
  • بازدید کلی : 5,984