loading...
اس ام اس |هانا اس ام اس
mohsen بازدید : 5 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
اگر از مطلب پیامک عاشقانه دلتنگی سری اول خوشتون اومد نظر یادتون نره شما هم اینک در بخش پیامک عاشقانه دلتنگی سری اول هستید این مطلب مربوط است به : اس ام اس عاشقانه - 2 هرگونه کپی برداری آزاد است !!

میخواهمت چنانکه شب خواب را
می جویمت چنانکه لب تشنه آب را
حتی اگر نباشی می آفرینمت
چنانکه التهاب بیابان سراب را ...

________________________________________________________________


مرا حبس كن در آغوشت
من ؛
براي حصارِ بازوان تـو
مجرم ترين زنداني ام ..!

________________________________________________________________


دوست داشتَنت
معادله اي ست كه ،
نفس هايَم را
اثبات مي كند!

________________________________________________________________


بعد از گرفتن دست هایت، تمام دنیا را لمس خواهم کرد تا عشق به همه سرایت کند ...!

________________________________________________________________


آسمانم انتهایش قلب توست / مهربان این آسمان از آن توست / آسمانم هدیه ای از سوی من / تا بدانی قلب من هم یاد توست .

________________________________________________________________


هر نتی که از عشق بگوید...
زیباست
حالا
سمفونی پنجم بتهوون باشد
یا زنگ تلفنی که...
در انتظار صدای توست...

________________________________________________________________


تو آن ستاره ی منی که گر شبی ز کلبه ام گذر کنی از شوق روی ماه تو صدای خنده ی دلم به عالمی سفر کند .

________________________________________________________________


گرچه آلوده ی دنیای فریبم اما
سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم...
دل من عاطفه را می فهمد
با کسی سبزتر از عشق رفاقت دارم ....

________________________________________________________________


وجودت کافی است برای هزار سال دلگرمی

________________________________________________________________


عشق یعنی جسم و جانم مال تو / عشق یعنی پرسش از احوال تو / عشق یعنی از خودم من خسته ام / عشق من ، به تو دل بسته ام .

________________________________________________________________


مرا...دوست بدار...!
اندک...
اما طولانی...!

________________________________________________________________


اگر احساس به خاموشی مطلق برسد / باز هم عاطفه ای هست میان من و تو

________________________________________________________________


اینروزها...هیچ چیز...
سر جایش نیست...
جز تو...كه بدجور...جا گرفتی...
کنچ دلم...!!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
هانا اس ام اس , اس ام اس هانا,هانا,sms hana,اس ام اس جدید,,اس ام اس شب گپ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 556
  • بازدید کلی : 5,948