loading...
اس ام اس |هانا اس ام اس
mohsen بازدید : 18 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

یه چیز میگم بگو باشه

یه ماچ میدی دلم وا شه !؟

.

.

.

 

\"اس


نیست در این گفته من سوسه ای / گر تو به من قرض دهی بوسه ای

بوسه ای دیگر سر آن مینهم / لحظه دیگر به تو پس میدهم !

.

.

.

من مست غم عشقم با خنده خمارم کن ، صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن  . . .

.

.

.

اتل متل یه فانوس / فرستادم برات بوس

گرفتی بگو آره / نشد بگو دوباره !

.

.

.

عشق تو وسط قلبمه ، درست همینجا ، همین تو

یه بوسه بده واسه مریض میخوام ، آخه بوسه هات داره حکم دارو !

.

.

.
اس ام اس عاشقانه تیر ماه 91 تقدیم به همه عزیزان
عزیزم

پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات

بوسه دوستت دارم رو میگیرم از گونه هات

شب به خیر احساس من . . .

حسرتی گر به دلم هست همان دوری توست من پرستوی خزان دیده ی خاموش توام.
.

.

.

دلتنگ دلتنگیهایم،دلتنگتم

میشه تو اوج تنهاییهام با شما درد دل کنم؟

.

.

.

تو اى زیبا ترین شعر رهایی تو اى گلبرگ سرخ آشنایی میان كوچه هاى قلب تارم به دنبال تو میگردم كجائی؟‎

.

.

.

شادیهایم را به تو هدیه می کنم اندک بودنش را برمن خورده مگیر،این تمام سهم شادیهایم از روزگار است

.

.

.

دوستان خوبم اگر از این اس ام اس های عاشقانه خوشتون اومد نظر یادتون نره



تو كوچیكترین ستاره آسمون زندگیم هستى!
.

.

.

حالانوبت توست؟

یه دروغ بزرگ اما قشنگ درباره من بگو

چقــدر باید بگذرد
تا مـن در مـرور خـاطراتم
وقتی از کنار تــو رد میشوم،
تنـــم نلــرزد…
بغضــم نگیــرد…

.

.

.

در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد ، در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام که خانه ام ابری است…

.

.

.

دیشب که باران آمد … میخواستم سراغت را بگیرم …
اما خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم ، باز زیر چتر دیگرانی

.

.

.

گاه کوچکم می بینی و گاه بزرگ…

نه کوچکم و نه بزرگ؛ خودت هستی که دور می شوی و نزدیک…

.

.

.

آهنگ زنگ من روی موبایلت با بقیه فرق داشت ولی آهنگ زنگت رو موبایلم مثل بقیه بود

تو به خاطر اینکه بفهمی منم و من به خاطر اینکه فکر کنم تویی…
.

.

.

آهنگ ها تنهایی را تسکین می دهند اما تسکین تنهایی تسکین درد نیست

.

.

.

برهنه می آئیم ، برهنه می بوسیم ، برهنه می میریم
با این همه عریانی ، هنوز قلب هیچکس پیدا نیست

از گندم پرسیدند عشقت کیه؟از خجالت زرد شد!

از گل پرسیدند عشقت کیه؟از خجالت سرخ شد!

از یخ پرسیدند عشقت کیه؟از خجالت آب شد!

از من پرسیدند عشقت کیه؟

با افتخار گفتم عشقم کسی است که داره این اس ام اس رو میخونه!

.

.

.

وقتی تنهاییم دنبال یک دوست میگردیم

وقتی پیدایش کردیم دنبال عیب هایش میگردیم

و وقتی از دستش دادیم دنبال خاطره هایمان با او می افتیم و باز تنهاییم!

.

.

.

عشق آدما به هم ، قصه خنده داریه / اولش قشنگ و بعد همش گریه زاریه !

وقتی عشق ها همه از دم مثل هم تموم میشن / چرا باز باید شروع کرد ، آخه این چه کاریه ؟

.

.

.

در درون ذهن من هرگز نمیمیرد کسی / مرگ مرا ماتم و غم نمیگیرد کسی …

رفته ام من سال ها از خاطرات این و آن / یک سراغ ساده هم از من نمیگیرد کسی….!

.

.

.

ای کاش دلم پنجره ای دیگر داشت/ای کاش خدا فقط شقایق می کاشت

ای کاش یکی می آمد و غم ها را / از قلب اهالی زمین برمیداشت….

.

.

.

میان عابران تنهاتر از من هیچ کس نیست / کسی اینجا به فکر این غریبه در قفس نیست

دلم امشب برای خنده هایت تنگ تنگست / فقط درون آغوش تو مردن زیباست….

امیدوارم از این اس ام اس های عاشقانه لذت برده باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
هانا اس ام اس , اس ام اس هانا,هانا,sms hana,اس ام اس جدید,,اس ام اس شب گپ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 572
  • بازدید کلی : 5,964